Jak má správně sedět motocyklová kombinéza?

Malé detaily dělají velký rozdíl...

Střih všech moto kombinéz 4SR vychází z dlouholetých zkušeností ze závodních okruhů, mnoha pádů a zpětné vazby, kterou dostáváme od profesionálních závodníků. Tyto cenné poznatky jsou uplatněny ve finálních produktech pro naše zákazníky. A jelikož chceme vyrábět pouze top funkční kombinézy, jsou všechny naše moto kombinézy totožné. Proto nemáme různé výbavové a cenové řady produkčních kombinéz. Je lepší jedna, která funguje. Zkrátka stejná kvalita pro všechny.

 4SR FACTORY RIDER = ZÁKAZNÍK 4SR

ZÁPĚSTÍ: JEMNÉ, TENKÉ A KRÁTKÉ

Přesně tak by mělo správně vypadat zápěstí u sportovní kombinézy. Proto je rukáv u kombinéz 4SR vždy kratší a je ukončen tenkou manžetou z aramidové streče. Takové zakončení umožňuje volný pohyb zápěstí, a jak jistě víte, tak právě zápěstím ovládáte motocykl.

FLEX PANEL NAD KOLENÍM CHRÁNIČEM

Nad kolenním chráničem je všit jeden z flexibilních panelů (kožená harmonika). Ve stoje je tento panel stažený. Při usednutí na motorku se panel napíná tak, aby mohl být kolenní chránič vždy ve správné pozici a ohyb kolene byl co nejpříjemnější. Pohyb bez omezení je totiž základ bezpečné a rychlé jízdy.

ERGONOMICKY TVAROVANÉ KOLENO

Perfektní tvar kolene kombinézy má, kromě pohodlné jízdy, zajistit fixaci chrániče při pohybu a případném pádu. Z toho důvodu se nohavice skládá z několika segmentů. Kožená část, která je tvarovaná podle kolene a pružná, aramidová střeč, která zajištuje flexibilitu je v zadní částí nohavice.

ZÁDOVÝ FLEX PANEL

Největší flex panel na kombinéze 4SR je umístěn v oblasti beder. Umožnuje snadné zalehnutí na motocyklu, jelikož se dokáže roztáhnout téměř na dvojnásobek délky. Také pří přenášení váhy a rychlém překlápění motorky je bederní flex panel a jeho funkce zásadní pro pocit volnosti a plný rozsah pohybu.

DÉLKA NOHAVIC

Motocyklová kombinéza patří do bot, proto musí být nohavice co nejkratší a spodní lem by měl být co nejužší, aby v motocyklových botách netlačil. Správnou délku nohavic si snadno ověříte v jezdecké pozici na motocyklu.

STREČ V OBLASTI TŘÍSEL

Ke správnému ovládání motocyklu je potřeba přenášet váhu. Příkladem základního pohybu je vysednutí do zatáčky, a právě proto je v oblasti rozkroku použit elastický materiál. Tento díl ale nesmí být sestaven z více částí, protože spojovací švy by omezovaly pohyb jezdce. Aby nebyl pohyb v žádném směru limitován švy, používáme jeden velký díl aramidové streče. Díky bezešvému střihu je pohyb a přenášení váhy na motocyklu skutečná radost. 

TVAROVANÉ TĚLO, RUKÁVY, NOHAVICE A RAMENA

Střih kombinézy je ergonomicky uzpůsoben pro pozici na motocyklu, a proto jsou nohavice, tělo, rukávy ale i ramena předzavřená. Proto se ve vaší kombinéze budete vždy nejlépe cítit za řídítky.

   Když už víte jak na to, stačí si vybrat novou kombinézu z našeho  > e-shopu <